Obejrzyjcie prezentacje filmowe dzieci z naszej świetlicy „Życie poza szkołą” i sami powiedzcie, czy łatwo wybrać dwie najlepsze, kiedy wszystkie się podobają i widać na nich ogromne zaangażowanie młodych prezenterów? Które dzieci uhonorować VIP-owskim zaproszeniem do kina na premierę filmu?
Dzieci z Adullam zaangażowały się bez reszty w zajęcia z fotografowania i filmowania prowadzone przez profesjonalną firmę RM Group w ramach programu NIW Nowe Fio. Ich najnowszym zadaniem było zareklamowanie naszej grudniowej akcji „Mikołaj z ulicy Krakowskiej”. Młodzi prezenterzy nauczyli się tekstów, opracowali własne scenariusze wystąpień, pokonali niebotyczną tremę i stanęli przed kamerą. A potem jury miało wybrać, kto zrobił to celująco.
Dzieciom wyróżniającym się zaangażowaniem RM Group podarowało pięć kijków do robienia selfie, natomiast dla najlepszej dwójki miało dwa podwójne zaproszenia VIP na premierę filmu dokumentalnego o początkach Częstochowy, przygotowywanego przez RM Group i studio Kas Film Krzysztofa Kasprzaka. Tę dwójkę mieliśmy wyłonić my, pracownicy fundacji.
Obrady były szaleńczo burzliwe, bo występy każdego z dzieci nas zauroczyły. Gdy już wydawało się, że komisja uzgodniła ostateczny wynik, część jury ogłaszała swoje votum separatum i… zaczynaliśmy od nowa. Ostatecznie przyjęto oficjalny werdykt – pod warunkiem, że wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają satysfakcjonujące nagrody pocieszenia. Jakie? To ogłosimy już niebawem.
Natomiast z dwóch podwójnych zaproszeń na premierę skorzystają Witek, Kacper i Janek, plus opiekun, który zabierze chłopców do kina.
A co takiego reklamowały dzieci? Zbiórkę pieniędzy na naszą akcję „Mikołaj z ulicy Krakowskiej”.
Koniecznie obejrzyjcie wszystkie prezentacje dzieci przed kamerami.